2016年1月20日 星期三

未完成的旅程 The Unfinished Journey #16 Scotland Part 2 - St Andrews

雖然,事隔超過一個月;
雖然,主持人已經返返左黎香港;
但係秉持住完美主義(X)好頭好尾的精神,主持人還是要乖乖補完「未完成的旅程」系列,將係英國 exchange 四處遊歷留個記錄
所以,盡可能兩天一集吧…

今集我地將時間倒回星期六 28/11/15(有沒有覺得像上世紀的事?)
呢一日要去的地方係位於 Edinburgh 東北面一個沿海小鎮 St. Andrews
一個傳說中高爾夫球的發源地,雖然上一集 highland tour 的導演表示唔認同(雖然我聽唔到佢講邊度先係)
呢一集比較多觀景、閒逛的劇情,所以喜歡歷史小知識、能像「雜錦炒麵」將肚子喂飽的資訊的觀眾可能要小失望了(「雜錦炒麵」係我抄某歌手係2014年某大型演唱會戲稱自己的表演型態)

片頭曲︰漫情歌 Love in Songs / 梁文音 Rachel Liang
https://youtu.be/3Caa70A_51A


「沙 堆成淺灘 攤平了足跡
海 疊成湧浪 浪漫了晨曦
漫漫過每一刻憧憬 哪怕都回不去
是不是走得越遙遠你越在 我心底」(<漫情歌> 梁文音)

由 Edinburgh 前往 St. Andrews 主要有三條巴士線,
當然都可以坐火車但過程有啲輾轉,所以都係坐巴士好了(而且 Scotland 火車班次令我有點無法理解)
嗰三條巴士線路線各有不一,當中最長嗰程可以長達差唔多三小時,which is 我去嗰程坐 ge 巴士 X60
因為架巴士途徑好多小小鎮,坐到一半明明係超闊旅遊巴,但係只得返我一個;雖然後來架車無故爆滿 lol



另外巴士上可以插 USB 充電,實在是很高級的巴士
因為路途時間太長,本來係想睇風景,結果忍唔住訓着左,自此練成坐長途巴士自動訓着的技能



沿途睇 Scotland 建築物的特色,係我眼中的第一印象係︰點解可以咁沈悶
通常見到啲建築都係︰黑、白、啡色為主,有種了無生氣的感覺
令人不禁猜想︰蘇格蘭人的生活是有多無聊

落地後首先去左 West sands 看海
那片寧靜的海,會讓人靜下心來,覺得時間好好過,如果以後的生活這樣簡單看看海就過去會有多好(確定唔會先無聊到爆?)
雖然,真係好大風大雨,大風到我褲腳脹起來,而且企都企唔穩
所以趕快遠離海邊,即使附近是空曠的高爾夫球場也無心去睇
附近其實仲有關於高爾夫球的博物館同水族館,但我其實無咩興趣就 skip 左



之後就去左 St Andrews Museum,
雖然聽落去應該係一個好重要的 museum 但其實真係好細,我懷疑中文大學啲 lecture hall 仲大過佢地 ge 主展區
裡面主要講述 St. Andrews 發展歷史,佢好特別用 A to Z 關鍵字咁排列啲展品
而樓上仲有個特別展覽係展出縫織藝術作品,當中好似有學生作品
(題外話︰樓上只有女廁無男廁,是排斥男性參觀嗎?)





之後準備坐巴士去一個叫 Crail 的地方打算去食龍蝦(因為 bus ticket 係 day pass 不用白不用)
去到先發現,大獲,真係一個好渺無人煙的小鎮
如果剛剛 St. Andrews 街上偶爾仲會見到三五個人,呢度頂多係一個鐘內有一個人出現眼前
而且更糟糕的是,黎到呢度手機信號收得好差,所以想 google map 搵返間餐廳都有難度
呢個故事教訓我地,要去偏遠地區旅行功課要做足
但還好落到地嗰陣就差唔多到 castle walk,就係沿城堡望海景的觀景小徑,非常適合情侶使用,但前題係嗰日唔好太大風



其實我覺得 Crail 海景比 St. Andrews 靚

雖然,最後我沒有吃到龍蝦,因為餐廳不開
當然,都有可能我搵唔到,於是我就去左另一家食左個冷盤
好唔好食一件事,但外國人整野食啲賣相係有心思 ge


返返去 St. Andrews 其實都差唔多日落(結果成日大部份時間都係車上度過)
所以先隨便逛 University of St. Andrews 那邊,還有 Cathedral
因為燈光不多,加上下雨又大風,結果行到 cathedral 旁邊是墳墓就有一點嚇倒

有倒影!




回到 town center,tourist center 有免費包點、酒類飲品品嚐大會,但老實說不是很吸引(不過這次是口味問題)
然後剛好遇上 St. Andrews Day 有大型舞台表演
主舞台有民謠樂隊、亦都有中年大叔搖滾樂隊,而且表演者着得好 casual,以禦寒衣物為主,而唔會係為靚而故意着好少(當然,如果保暖唔夠搞到聲音發抖,控制不了出來的音咪得不償失?)
對面有一個小一點的舞台,但有點空蕩,因為人潮都去左主舞台

(作為音樂節目「最近正在聽」主持人,請問你有否試圖心裡面就台上表演講評?)
沒有,因為西洋音樂我不熟,而且西方音樂不走標準式丹田、音準等等太技術的東西,大家都表演得非常隨興
所以我就跟着台下的人一起小小地跳舞,隨節奏搖擺身體
表演中途有人派蘇格蘭旗比台下觀眾一齊搖(英國版黃安表示︰…)
結果除了我沒拿到旗外,其他人都一齊很開心地搖,有遊客,都有 local 一家大細,真係好盡慶
雖然唔知點解我係香港唔係好中意去呢類大型演出活動,但係 St. Andrews 呢一場真係好好玩



返到 Edinburgh hostel 之後同一個來自阿爾及利亞的人傾計(我一直記錯係東歐的阿爾巴尼亞)
佢係 London 讀英文,但感到自己受欺騙,佢話因為課程宣傳嗰陣係一個 native 黎教,但結果唔係,而且仲有其他配套都貨不對辦
而且佢話佢自己國家失業率有點高,產業上太依賴石油;亦提到中國到非洲投資對佢地的影響。
然後佢好關心西藏問題,想我解釋,於是我由西氣東輸、宗教種族衝突等等的東西都講一次,亦都順便解釋雨傘運動等來龍去脈
每次要解釋的時候都忍唔住覺得,天啊我好快又要返香港面對呢一切,於是一方面失控不停講講到其實我都唔知對方明唔明,另一方面又覺得好失落
(其實我只是懷着情緒發洩的心情多過引起國際關注)
不過雖然前面把他國家講的很壞,但他還是想回去工作

片尾曲︰Doubles Underneath / King Creosote
https://youtu.be/4N-S2jvYG0c
呢首歌係 St. Andrews Day 台上樂隊其中一首表演的歌,我覺得好好聽
雖然佢地應該唔係原唱

請不要問下一集是甚麼時候喔(真是糟糕的電台)

沒有留言:

張貼留言